Powered by Blogger.

Friday, May 16, 2014

Special day for a special person.

Hari-hari istimewa bulan MAY





1) Hari pekerja

     Public holiday dan ni tahun ke 7 sambut hari pekerja. Rasa best jer sebab dapat cuti.hahaha..dh 7 tahun rupanya aku keje buat akaun. Macam baru je habis belajar..tapi 7 tahun kerja saving tak macam org keje selama itu jer...



2) Hari Ibu

    Ni pun aku sambut sebab aku kan dah jd mak org.hahahah...even ada yg bg fatwa yg sgt menangarut tentang hari ibu yg mana kalau sambut leh rosak akidah lah..budaya barat lah..tapi aku sambut jugak. At least spent one day untuk raikan mak dan diri sendiri kan. Hari2 pun kite kena ingat mak tapi bila ada satu hari yg special haruslah kite celebrate..



3) Hari guru

     Istimewa buat semua yang bergelar pendidik..hari untuk kita kenang jasa cikgu2 yang tak jemu mendidik kita. Ramai jugak member yang jd cikgu, lecturer ni..terima kasih cikgu untuk segala tunjuk ajar mereka selama ini.



4) HAppy birthday

    Happy birthday to my bff aka abg ku alient aka abg zaini..dh bertambah lagi usia..ahahha. dan happy birthday jugak buat sahabat aku yang amat aku syg..faradiela...semoga happy sokmo lah..





Okay lah dah lewat beno ni..esok keje. Good night...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.