Powered by Blogger.

Tuesday, June 10, 2014

Malang tak berbau..

Malang memang tak berbau. Kalau dah hati-hati pun kadang kala benda nak jadi tetap akan jadi jugak. Semuanya Allah yang tentukan. Manusia hanya merancang tapi Allah juga yang tentukan.

Kejadian belaku masa on the way balik dari kerja. Dah nak sampai rumah pun. Entah camne benda tu jadi, aku pun tak pasti.



Mungkin aku terlelap sebab ubat agaknya. Bila sedar, aku dah kat divider. Aku sedar bila ada orang ketuk pintu suruh aku keluar. Time tu lah baru sedar dan tengok kereta. Masa tu jugak lah ada  rasa nak nangis. Nangis sungguh-sungguh.Ada beberapa adik-adik st john ambulan pun datang dan tanya keadaan aku sume. Alhamdulillah..aku takde pape cuma sakit dada jer..











tu la keadaan kereta aku..huhuhu..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.