Powered by Blogger.

Wednesday, January 19, 2011

New Year Gift

Alhamdulillah...aku bersyukur sgt sbb awl tahun ni ada berita gembira untuk aku dan suami, sungguh berita ni la yang aku tggu sejak 6 bulan lepas...tiap bulan aku mengharap dan menangis...sbb apa? sbb impian aku belom tercapai..aku tau itu semua ketentuan Allah tp aku sebagai manusia biasa kdg2 susah nk accept kenyataan ditambah plak ble ada anasir2 luar yg menambah lagi ketensionan aku...dah masa ni la aku akn menangis...

Tapi kuasa ALLAH..ALLAH dgr doa aku..aku akhir nya pregnant..masa tu aku tak tau nk gmbr kan perasaan aku ni macamana...happy,terharu,tak percaya...ntah la aku tak tau nk gmbr kn macamana..tapi yg aku sgt pasti aku menangis...tangisan aku kali ni adalah kerana terlalu teruja dan gembira..mungkin pada yg pernah jd ibu,,perasaan ni la yang diaorg rs...

Alhamdulillah....berkali2 aku ucap kn...aku terlalu bersyukur...terima kasih juga buat mereka2 yang mendoakan aku selama ni,....ini lah hadiah tahun baru yg paling istimewa untuk aku n hubby ku...

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.