Powered by Blogger.

Monday, October 11, 2010

10.10.10

Cantik kan tarikh ni? Hari ni ramai yang melansungkan perkahwinan,pertunangan and sambut menantu. Diri ku? emm..xde pape yang menarik pun berlaku pada hari tu. Sepanjang hari just stay at home and take rest. 6 hari berkerja so hari tu kebetulan hari ahad so aku dok umah smbil online and tengok tv jer.

10.10.10,sambil aku dok tgk tv tu aku teruja sgt nk tgk majlis recepsi perkahwinan angkasawan negara, DATUK SHEIKH MUZAFAR SHUKUR & DR HALINA. Majlis diaorg ni disiarkan start dari pagi lagi,lau tak silap kul 9 kot aku tengok kat tv.Aku teruja sbb nk tgk majlis gilang gemilang tu yang mungkin akan jd wedding og the year. Majlis perkawinan ni yang ke2 ditayangkn secara langsung kat tv selepas majlis dato Siti dulu.

Sedang aku dok tgk,hubby ku tukar chanell sport lak..ceh,dia kata tak pyh tgk ar...boring.Aku pun kata ok sbb aku tau jap lagi mesti dia lelap.So aku bg dia peluang layan sukan dulu the br aku sambung tgk balik.Hahahahah...bijak tak aku? Tp last2 aku pun terlelap sama sampai ke petang.

Malam tu aku ajak Hubby g putrajaya..bukan nk pergi PICC(Majlis kawin) tp nk pergi makan kat kedai uncle z...PAK TAM'S SUP UTARA...Aku memang teruja sket ngan masakan uncle z.Sup dia memang kaw gler and sekali cuba pasti nk lagi. Dah ramai mbr aku try,dan feedback yang aku dpat memang terbaik lah. Nk ke putrajaya tu punya la jam..agaknya ramai yg nk tgk majlis kawin kot...hihiii...ah...yang penting aku nk makan.hahahah...

Balik umah dalam kul 10.30 camtu and bukak fb. tgk ada satu post dr one of my fren. Kat situ dia tulis ada accident teruk dekat plus highway berhampiran tol simpang empat,melaka. Mak kawan aku ni keje kat spital so dia kene panggil bertugas coz dpt red allert. OMG...aku try search kat internet tp no info.yela mana ada update lagi benda tu br berlaku ptg td.So aku tggu esok jer ar br leh tau....huhu

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.