Powered by Blogger.

Thursday, July 22, 2010

19 & 20 Jun 2010

19/06/2010

Hari ni hari penting dlm idup aku sbb hari ni secara rasminya aku akn berstatus isteri kepada Fazrul Nadzri...sume org ty aku pe perasaan aku time ni..aku kata ntah tak rase paper pun..hahaha...dan ramai la org usik2 aku gak...tp aku cm bese lah..buat bodoh sudah...hari ramai lah org kat umah aku tp aku tak sempat pun nk jenguk pe yg jadi kat luar sbb aku duk kat bilik jer...nama pun raja sehari so tak leh lah nk interframe sgt kn?....
Kul 530 pm kak kay (make up artist) sampai kat umah aku...dia nk start touchup aku nya muka la...aku pun duk jela tadah muka aku,...aku ni dah jarang bebenor make up kan so ble dia letak pape kat muka aku tgn aku pun sibuk gak...sian kak kay...hahahah...lama aku di touch up masa tu...dlm 2 jam lebih...tp kak kay memang best...make up dia buat aku jd cntik sgt...hahahha...thank kak..
Majlis nikah pas maghrib tp aku lewat coz ic aku ilang...sampai sudah tak jupe...tertekan tul aku time tu sib baik ada mbr aku Diana yg tolong tenang kn aku...huhuhu,...thanks beb...ko la penyelamat aku...huhuu...Alhamdulillah...lagi beberapa minit nk msk waktu isyak aku sah jd hak milik FAZRUL NAZRI and officially jd PUAN LISA...bermula lah kehidupan baru untuk aku...dah tak leh nakal2 lagi...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.