Powered by Blogger.

Wednesday, November 13, 2013

Spicos Sambal Hitam

Assalamualaikum....

Lama beno tinggalkan blog ni. Agaknya kalau lah blog ni leh naik sawang,semak samun cam rumah lama ditinggalkan dah jadi macam tu kot...hihihii...bukan takde cerita nak di kongsi,rasanya banyak sangat tapi mood nak tulis tu yang tak berapa  nak ada...

Hari ni tiba2 rajin so saja nak update pasal part time business aku ni.. mungkin ada yang dah tau la kalau bagi yang follow facebook aku. Aku baru je buat benda ni tapi Alhamdulillah sambutannya agak menggalakan ...

Aku ada menjual sambal hitam yang mana resepi aslinya adalah dari mak sendiri, Sebenarnya anak-anak pahang tau sambal ni terutama yang duk kat lipis.
Disebab kan sambutan yang mengalakkan dan dorongan mak serta suami aku tekad buat bisness sambal hitam ni.

Untung? sebenarnya takdelah untung banyak sangat tapi buat kata orang cukup la sekadar duit tambah untuk belanja hari-hari. Lagi pulak bila buat bisness ni aku berpeluang jumpa dengan kawan-kawan lama. Yang dah bertahun tak jumpa tapi disebabkan sambal hitam ni ada peluang nak bertemu kembali..Alhamdulillah

Ada yang berminat nak cuba sambal  ni? kalau nk tgk lebih lanjut boleh view page ni https://www.facebook.com/pages/SPICOS-MARKETING-SDN-BHD/429709127150190

Sekian dulu tuk kali ni...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.